Hírek a popkultúra világából – 17. epizód

Madaras Márton 2020. okt. 11. 0 0

Ismét összefoglaltuk a popkultúra világának legizgalmasabb aktualitásait.

Élőszereplős változat készül a világhírű mesesorozatból

Nagyon kíváncsiak vagyunk, hogy ezt hogy sikerül majd rémálmok okozása és a gyerekek traumatizálása nélkül megoldani, de az Index arról számolt be, hogy élőszereplős filmet készítenek a Thomas, a gőzmozdonyból. A projektről egyelőre annyit lehet tudni, hogy a Mattel játékgyártó filmes részlege, a Mattel Films és a 2Dux stúdió készíti a produkciót, amely során a Disneynél is bevált élőszereplős és animált felvételek vegyesen fognak szerepelni. A rendezői székbe azt a Marc Forstert ültették, akinek az Én, Pán Pétert vagy a Z világháborút is köszönhetjük. A Mattel minden bizonnyal fel akar zárkózni a Lego és Hasbro mellé, akik már jó néhány filmet készítettek játékaik köré épülő történetekkel (Transformers, A Lego-kaland), a kérdés már csak az, hogy ezzel mennyire nyerik meg a nézők szívét. A pletykák szerint a Barbie és a Hot Wheels is hasonló újragondolásra számíthat a Matteltől.

Egy hollywoodi nagyágyú szerint is a végüket járják a mozik

A koronavírus-járvány hatása és az állami támogatás teljes hiánya miatt a legtöbb mozi az összeomlás szélére került. Patty Jenkins, a Wonder Woman rendezője is erről beszélgetett a Reuters újságírójával – derül ki a 24.hu beszámolójából. Jenkins legújabb filmjének, a Wonder Woman 1984-nek már háromszor jelöltek ki új premieridőpontot a járvány miatt. Patty Jenkins szerint lehetséges, hogy örökre le kell majd mondanunk a mozikról.

Forrás: comingsoon.net

A rendező arra utalt, hogy a két, szinte legfontosabb mozis piac, a New York-i és a kaliforniai vetítőhelyek zárva tartása miatt a Cineworld és a Regal moziláncok is átmenetileg bezárni kényszerültek. Ennek leginkább az az oka, hogy a gigastúdiók nem akarják bemutatni a sikervárományos filmjeiket addig, amíg New Yorkban és Los Angelesben nem tűzhetők műsorra.

Költözik a Netflix

A Netflix szembemegy a mostani trendekkel és nem egy kisebb irodaházba helyezi át a székhelyét, hanem Londonba, a Berners Streetre, egy nagyjából 800 ezer négyzetméteres komplexumba, ami eddig a Capital PLC székházaként szolgált – írj az Origo. A hivatalos beszámoló szerint a streaming-szolgáltató egyre nagyobb hangsúlyt akar fektetni a brit sorozatokra és filmekre, ezért választ nagyobb otthont magának. Ez azt is jelenti, hogy az eddig 269 brit dolgozóval rendelkező cég új munkatársakat is fel fog venni. Az Origo értesülései szerint az új iroda 9200 négyzetméteres területet biztosít majd a dolgozók számára, ami háromszorosa az előző székházénak (3000 négyzetméter). A Netflix eddig két egymáshoz közeli épületet mondhatott magáénak, ezek egyikét most teljesen otthagyja a cég, a másikat azonban továbbra is megtartja.
A költözés másik oka lehet az is, hogy Reed Hastings, a Netflix egyik vezetője ki nem állhatja a home office-t. Egy korábbi interjújában kiemelte, hogy a személyes találkozások elengedhetetlenek az üzleti életben és a munkára rendkívül negatív hatással van, ha az egyének otthoni munkára vannak kényszerítve. Hastingsnek azonban egy szava sem lehet, mivel talán a munkának nem, de az előfizetéseiknek nagyon jót tett a koronavírus. Ebben az évben a Netflix eddig már annyi új felhasználót szerzett, mint a 2019-es év egészében, a részvényárfolyam pedig 60 százalékot emelkedett.

Fekete-fehér filmmel jelentkezik a Netflix

Október nyolcadikán jelent meg David Fincher új filmjének, a Mank-nak az előzetese. A film az 1941-ben megjelent Aranypolgár készüléséről fog szólni – számolt be róla a Player.hu. A főszereplő Gary Oldman lesz, aki az egyre súlyosabb alkoholproblémákkal küzdő forgatókönyvírót, Herman J. Mankiewiczet fogja játszani. Valószínűleg David Fincher filmje legalább annyira fog koncentrálni Gary Oldman karakterére, mint a misztikus filmdráma forgatására. A Mank különlegességét növeli, hogy fekete-fehérben forgatták, és ’30-as, ’40-es évek hangulatát sugározza magából. A különböző médiumok persze már a megjelenése előtt egyből Oscart jósolnak neki, de a Netflix az eddigi tapasztalatok alapján eléggé hadilábon áll a legrangosabb filmes kitüntetéssel.
Ti mit gondoltok, a Mank végre el tudja érni a streaming-szolgáltató számára ezt a rég dédelgetett álmot?

Tags: David Fincher, Gary Oldman, MANK, Netflix, Patty Jenkins, Reed Hastings, Thomas a gőzmozdony Categories: POPKULT
Related Posts